HTML

dohányzásra kijelölt hely

kávé, cigi, az élet, a világmindenség meg minden

Friss topikok

  • zaphodbeeblebrox: Dan hadnagy a New Yorki helyszínelőkben a főszereplő, a Forrest Gumpban volt a neve neki Dan hadna... (2007.06.14. 15:44) izgi
  • zaphodbeeblebrox: anna nyomán bizony:)) pont most olvasom újra, nagyon nagyon könyv:) (2007.05.28. 10:56) köpök a síromra
  • donofrio: Igen teljesen egyetértek Veled!Nem tudja a normális ember kizárni otthonából ezt a sok szemetet.Én... (2007.05.17. 16:57) nemhiszem
  • zaphodbeeblebrox: egyszerűen én: tudom ám, értettem:) donorifonak írtam, csak a címzés nem az ersségem:) (2007.05.05. 09:51) jajanyám
  • egyszerűen én: Ahol ez előtt laktam, ilyen volt a helyzet. A vége az lett, hogy a lakók fogtak össze, rendbehoztá... (2007.05.05. 07:57) elmesélem

Linkblog

2007.05.17. 16:10 zaphodbeeblebrox

nemhiszem

nem hiszem én azt, hogy Győzikéék válnak. meg egyáltalán, miért tolják ezt bele az arcomba? esküszöm nem érdekel. mentem indexet olvasni és ott virít (tegnap), hogy akkor ők most válnak. most ezt nekem miért kell tudnom? faszkivanmár komolyan azzal, hogy ilyen celebeknek hívott gnómokat nyomnak a fejembe állandóan. szeretek tv-t nézni, de nem tudom kikerülni őket, nem tudok olyan gyorsan elkapcsolni, hogy ne tolakodjanak be az életembe. nem tudok olyan gyorsan kattintani, hogy ne olvassam el az arcomba rakott főcímet. eh. kis bosszúság csak, nem ez az életem legnagyobb problémája persze:)

olvastam a megerőszakolt lányról véleményeket index fórumokban. hogy mekkora tirpák emberek vannak. és főleg a nők!! akiktől együttérző sorokat vártam volna inkább, de nem, majdhogynem az volt a konklúzió, hogy biztos ő mászott a rendőrökre és biztos hazudik, mert (itt egy kicsit elvesztettem az érvelések logikájának a fonalát) biztos így akar hírverést csinálni a pasija zenekarának (???). épeszű embernek ilyen juthat eszébe? hogy?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dohanyzasrakijelolthely.blog.hu/api/trackback/id/tr1377333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.05.17. 16:57:23

Igen teljesen egyetértek Veled!Nem tudja a normális ember kizárni otthonából ezt a sok szemetet.Én lassan már nem is nézek tévét,mert pl. tegnap véletlenül azt kellet volna érdeklődve nézni ,hogy Kiszel Tünde ,hogy akar feszesebb testet.És tudod mi fáj a legjobban?Hogy ez a nő valaha gyermekeket tanitott! Az erőszakról annyit ,hogy az emberekből teljesen kihalt az együttérzés és jóérzés.Az erőszakos férfi,nem is férfi,csak egy durva állat.Igaz ,hogy a nők is hibásak (nem ebben az esetben), sokszor nagyon kihivó a viselkedésük.Nagyon megváltozott a világ!De jó ,hogy vannak olyanok is ,mint te akit felháboritanak,bosszantanak ezek a dolgok!
süti beállítások módosítása